A entidade: ASOCIACIÓN DE
EMPRESARIOS DE REDONDELA.
A Asociación de Empresarios de
Redondela é unha entidade sen ánimo de lucro constituída no ano 1986 por un grupo de empresarios que
teñen como obxectivo o impulso da actividade empresarial e o desenvolvemento
económico e social do concello de Redondela.
|
Recorte de prensa de 1986, no que se constitúe a entidade |
Actualmente
aglutina a un colectivo de máis de 300 empresas de distintos sectores e
actividades. É unha asociación de carácter territorial, sendo o concello de Redondela o seu ámbito
principal, aínda que no colectivo están integradas, por distintos motivos,
empresas de outros concellos e provincias.
|
Foto panorámica de Redondela e a Illa de San Simón |
|
|
|
|
|
O
obxectivo estratéxico da Asociación de Empresarios de Redondela é converter a
Redondela nun modelo de referencia de desenvolvemento socioeconómico
sustentable fomentando a especialización dos distintos sectores produtivos.
Nesta liña aspira, en colaboración cos demais axentes sociais, a impulsar a
oferta do comercio local e facelo máis competitivo, consolidando o Centro
Comercial Aberto, desenvolver un turismo de calidade durante todo o ano baseado
nos atractivos do municipio, desenvolver un tecido industria con dotacións
axeitas e contribuír a planificar e desenvolver un urbanismo de calidade e a mellora das infraestruturas,
as comunicacións e a accesibilidade. Ademais a Asociación preocupase polo
emprego, o emprendemento, a formación, a cultura e en xeral o benestar social,
polo que colabora con proxectos sociais e culturais do seu entorno.
Localización
R/ José
Regojo, 2-1ºB Redondela. Pontevedra
Enlace coa entidade
A Xunta Directiva presidida por
JOSÉ ANTONIO GÓMEZ PÉREZ.
|
D. José Antonio Gómez Pérez (presidente AER) |
Dende
o ano 2000 a Xunta Directiva da entidade está presidida por D. José Antonio
Gómez Pérez.
O Equipo Técnico.
Julia Alonso e Fran Peixoto
integran o equipo técnico de xestión do entidade e do proxecto de dinamización
comercial: Redondela, centro comercial aberto.
O proxecto: REDONDELA, CENTRO
COMERCIAL ABERTO
Un
dos principais ámbitos de actuación vense desenvolvendo dende o ano 2004, ano
no que a Asociación de Empresarios de Redondela toma a iniciativa da posta en
marcha dun Plan de Dinamización
comercial para o Concello de Redondela. Dende entón téñense dado avances
significativos na consecución dos obxectivos fixados polo mesmo.
Realizouse un estudo do conxunto
comercial do concello (Redondela, Chapela e Cesantes) que deu lugar a un Plan
Estratéxico de Dinamización Comercial. Este estudo, que foi concibido
coma unha ferramenta práctica e operativa para acadar a mellora da
competitividade dos establecementos comerciais da cidade, tanto a nivel
individual como colectivo, identificaba,
entre outros aspectos, a capacidade e potencialidade de desenvolvemento
comercial de cada unha das áreas comerciais analizadas, resaltando a capacidade
de evolución do núcleo urbano central de Redondela a Centro Comercial Aberto (CCA), hoxe xa plenamente
identificado e consolidado como tal.
As primeiras liñas de actuación
desenvolvidas centráronse na posta en marcha do Centro Comercial Aberto, tal e
como recomendaba o estudo. Para elo, creouse un órgano xestor dentro do
organigrama da Asociación, con competencias sobre o CCA que se denominou Comisión do Centro Comercial Aberto da AER,
en outubro de 2004. Delimitouse, tal e como se establecía no estudo, a zona de
actuación do Centro Comercial Aberto que se corresponde co núcleo comercial
urbano de Redondela, desenvolvéronse as marcas Comerciais “Comercio de
Redondela”, “Hostalaría de Redondela” e “Redondela, Centro Comercial Aberto”
como instrumentos de promoción conxunta e desenvolvéronse accións de difusión,
incentivación da demanda, campañas de fidelización e animación acadando
resultados moi positivos en canto a valoración dos consumidores e comerciantes.
O número de asociados na área do CCA que
desenvolven actividades de comercio, servizos ou hostalería é de mais de 200
sobre un total de aproximadamente 300 o
que supón unha taxa de asociacionismo de máis dun 65%. O número
de actividades, como consecuencia do actual contexto recesivo, tense reducido
de forma significativa o que sen dubida ten causado a redución no número de
asociados. Sendo considerable o número de baixas rexistradas por peche. Este
último factor apuntado unido a proliferación de actividades de carácter
oportunista e temporal (por exemplo establecemento do tipo “compro ouro”), ou
outras como bazares chinos e franquías ou cadeas sucursalistas con obxectivos
desvinculados dos principios de desenvolvemento local teñen incidido
negativamente no porcentaxe de asociacionismo. Todas estas son actividades de
difícil integración na estrutura colaborativa que representan as Asociacións
Empresariais xestoras dos ccas, sendo, sen embargo, beneficiarias tanto directa
como indirectamente das actividades desenvolvidas.
servizo
de intermediación laboral
negociación
vantaxosa
servizos de apoio e asesoramento técnico
asesoramento á emprendedores
proxectos de promoción turística, industrial e
comercial dos que se benefician de forma directa a todos os asociados.
No hay comentarios:
Publicar un comentario